Team-kläder 2016

Torsdag 14 januari träffades vi på Färjestadens Cykelaffär för att beställa/komplettera Era cykelkläder inför säsongen 2016. 35 personer dök upp och ville prova. Över 40 medlemmar löste sina medlemkort på plats. Fika och en trevlig stund tillsammans med likasinnade. Nu har de som är intresserade fått en länk där de själva i lugn och ro kan beställa hemma. Betalningen sker även den via länken. Leveransen beräknad till ca vecka 11. Den levereras direkt till föreningen för att spara porto 120 kr för var och en.

Utdelning av kläderna 29 mars 17-18.00 i Cykelaffären.

Det blev inte så många som kom, flera hade inte tillfälle eller tid att stanna för fotografering och en del hade redan hämtat.Vi är nu 102 personer (minst) i Färjestaden/Öland/Kalmar som har vår teamdräkt i någon form (sommar/vinter/löpning). En hel del blev dock utdelat men följande har sina påsar kvar: Börje Truedssson, Sture Waldö. Vi får ordna det på annat sätt så Ni får höra av Er om när/var/hur.