Funktionärsträff 140918

Torsdag 18 september hade föreningen en träff på Hamngrillen i Färjestaden för att visa sin uppskattning av dessa för oss så viktiga personer. Ambassadörer för vår förening som med ett glatt humör och år efter år ställer upp för oss. Vi får många mail från våra deltagre som vittnar om detta. Ett drygt 30-tal kom till träffen. Börje hade tidigare i veckan varit på Himmelshöga Gård och fikat med PRO-gänget som hjälper oss med kroppkake-serveringen på våra lopp. Vi, serverades en hamburgertallrik, av Ove, Eva och Matilda med personal. Glada o generösa människor som alltid ställer upp för föreningslivet i samhället. Därefter tog vi upp synpunkter från årets lopp för att förbättra oss till kommande år. Våra funktionärer som kört våra lopp vid annan tidpunkt än tävlingsdagen fick sina välförtjänta medaljer. Att nämna av alla dessa var att Olle Johansson körde sin 40:e Ölandsrunda. Mötet avslutades med kaffe och glass. TACK till alla våra duktiga funktionärer!

6 Värd-famlijen