Träff Team-kläder vår/sommar 2020

WEB-SHOPEN öppen t o m 5 februari!

Välkomna till Klädträff på Färjestadens Cykelaffär!
Torsdag 16 januari 16.00-18.00.
För våra medlemmar (Du kan bli under träffen)
Kom å kolla in vår cykel-, löpning- och tri-kollektion.
Kläm å känn på kvaliteten... prova.
Finns tyvärr inte prover på allt inte heller alla storlekar då Trimtex inte skickar ut komplett … det blir för mycket plagg.
Finns varannan storlek på en del.. andra en storlek, den mest förekommande. Jag tar även med av mina kläder som kompletterar när den storleken ej finns.
Du får en lista där Du ser priser och storlekar och kan pricka i vad Du tänker köpa i webbshopen när Du kommer hem.
Tridräkten har vi inte hunnit få då det belöts att ändra till annan modell, den utan ärmar. Finns dock andra med ärm att prova och få en hum om vad Du behöver.
Annars kan Du kolla på Trimtex sida och måttabellen.
Webb-shopen öppnar om några dagar när jag har en uppfattning om att vi når 5 st på respektive plagg. Därför vill jag ha en kopia så jag kan ha koll på detta. Annars är jag tvungen att stryka just det som ej klarar detta. (Du som ännu ej Gillat det plagg Du kan tänkas köpa i inlägget längre ner, gör det!
Kaffe finns om nån e sugen på det.. det har Fredrik i Cykelaffären fixat med.
Du kan lösa medlemskort med kontant eller SWISH (finns även Bankgiro).
Du som har kläder hemma ta gärna med, speciellt Triathlon Singel och Shorts samt lightweight jackan... men märk upp dem i så fall.
Välkomna!
Kommer att ha öppet på kansliet på lördag 17.00-18.00 Storgatan 9 över Spelbutiken, mittemot Hotell Skansen, andra våningen... för de som ej kan på träffen.